Op 27 en 28 april kan je het museum gratis bezoeken naar aanleiding van Fair Fashion Fest.
Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

© miat

• objectnummer: F10002-072
  • objectnaam: foto
  • opschriften: U kunt zijn... TE MAGER / TE DIK / TE RIJK / TE ARM / ... maar ... TE VOORZICHTIG kunt U nooit zijn // ASSOCIATION DES INDUSTRIELS DE BELGIQUE / PRÉVENTION DES ACCIDENTS / PRÉVENIR VAUT MEUX QUE RÉPARER / Nr 67
  • datum: 1981/1981
#Gent #fotopapier #einde 20ste eeuw #werken #textielindustrie #arbeidsveiligheid en welzijn #De Porre NV #Moscou - Vogelhoek #Association des Industriels de Belgique (AIB) vzw

Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

Ingekaderde affiche met als titel: 'U kunt zijn... te dik, te mager, te arm, te rijk... maar... te voorzichtig kunt u nooit zijn'. Uitgegeven door Association des Industriels de Belgique. Deel van een reeks affiches over verschillende aspecten van veiligheid op het werk. Foto gemaakt in textielfabriek De Porre nv in Gent.