FOTOGRAFEREN EN FILMEN IN HET MUSEUM

FOTOGRAFEREN/FILMEN IN HET MUSEUM

In de permanente tentoonstellingen kan je vrij fotograferen voor eigen gebruik, maar zonder flits en zonder statief.

FOTOGRAFEREN/FILMEN VOOR EEN PUBLICATIE

Indien de foto’s/beelden bestemd zijn voor publicatie/uitzending, dient de fotograaf/filmer steeds op voorhand contact op te nemen via onderstaand formulier.

Door het invullen van dit formulier verbindt de aanvrager zich ertoe om geen voorwerpen aan te raken en/of te verplaatsen en enkel zonder flits te fotograferen. De aanvrager verklaart op de hoogte te zijn dat de directie, noch het personeel of de stad Gent aansprakelijk kan worden gesteld voor enige schade, ongeval en/of letsel van welke aard ook.

De aanvrager vermeldt in de publicatie dat de foto's in het Industriemuseum werden genomen en bezorgt één exemplaar van de publicatie in elke taal voor de museumbibliotheek. Dat kan gestuurd worden naar:
Industriemuseum - bibliotheek
Oudevest 18
9000 Gent

Digitaal beeldmateriaal of links ernaartoe kunnen ook bezorgd worden via bibliotheek@industriemuseum.be.

TROUWFOTO'S
Trouw je en ben je op zoek naar een originele locatie voor je trouwfoto's? Dat kan in het Industriemuseum. Je betaalt hiervoor geen fee, enkel de normale museumtoegang per persoon.

Ook dit vraag je vooraf aan via onderstaand contactformulier. Door het invullen van dit formulier verbindt de aanvrager zich ertoe om geen voorwerpen aan te raken en/of te verplaatsen en enkel zonder flits te fotograferen. De aanvrager verklaart op de hoogte te zijn dat de directie, noch het personeel of de stad Gent aansprakelijk kan gesteld worden voor enige schade, ongeval en/of letsel van welke aard ook.

De aanvrager bezorgt nadien één foto aan de dienst publiekswerking via info@industriemuseum.be.

AANVRAAGFORMULIER