Instaprondleiding FERRO NON FERRO: ontdek de geschiedenis van de metaalnijverheid.
Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

© miat

• uitgever | Nationale Vereniging ter Voorkoming van Arbeidsongevallen (NVVA) | Brussel (stad)
    • drukker | Lithochroma SA
    • tekenaar | Peretti, Calisto
  • objectnummer: AF00343
  • objectnaam: affiche
  • opschriften: WAT ZAL JIJ DOEN / OM DAT TE VERMIJDEN? / NVVA / 15, JAQUES DE LALAINGSTRAAT / BRUSSEL / Peretti / PRINTED BY LITHOCHROMA / 0367
  • datum: 1959/1984
#glas #papier #hout #2de helft 20ste eeuw #werken #affiche #arbeidsveiligheid en welzijn #Peretti, Calisto #Nationale Vereniging ter Voorkoming van Arbeidsongevallen (NVVA) #Lithochroma SA

Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

Ingekaderde affiche met als titel: 'Wat zal jij doen om dat te vermijden?'. Met afbeelding van man gevallen over houten kist. Uitgegeven door de NVVA (Nationale Vereniging ter Voorkoming van Arbeidsongevallen). Naar een ontwerp van Peretti.