Op 27 en 28 april kan je het museum gratis bezoeken naar aanleiding van Fair Fashion Fest.
Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

© miat

• onbekend
  • objectnummer: AF00061-009
  • objectnaam: affiche
  • opschriften: Ministerie van Nijverheid, Arbeid en Sociale Voorzorg - Voorkomen van Ongevallen / Past op voor draaiende assen / Draagt geen losse kleederen // ASSOCIATION DES INDUSTRIELS DE BELGIQUE / PRÉVENTION DES ACCIDENTS / PRÉVENIR VAUT MEUX QUE RÉPARER / Cliché d
  • datum: Onbekend
#papier #werken #affiche #arbeidsveiligheid en welzijn #Association des Industriels de Belgique (AIB) vzw #Ministerie van Nijverheid, Arbeid en Sociale Voorzorg

Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

Affiche met als titel: 'Past op voor draaiende assen. Draagt geen losse kleederen'. Afbeelding van arbeider die een as smeert en waarvan zijn hemd vast raakt. Uitgegeven door Association des Industriels de Belgique en het Ministerie van Nijverheid, Arbeid en Sociale Voorzorg. Deel van een reeks affiches over verschillende aspecten van veiligheid op het werk.