Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

• tekenaar | Wilchar
  • objectnummer: AF00340
  • objectnaam: affiche
  • opschriften: wilchar / ASSOCIATION DES INDUSTRIELS DE BELGIQUE / VEREENIGING ZONDER WINSTBEJAG / VOORKOMING VAN ONGEVALLEN / VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN / N° 164 / WEES NIET VERSTROOID, DENK AAN DE ANDEREN / Nr 164
  • datum: 1950/1960
#glas #papier #hout #werken #3de kwart 20ste eeuw #affiche #arbeidsveiligheid en welzijn #Association des Industriels de Belgique (AIB) vzw #Wilchar

Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

Ingekaderde affiche met als titel: 'Wees niet verstrooid, denk aan de anderen'. Met bovenaan afbeelding van arbeider in heftruck die naast zich kijkt en ladder omver rijdt; onderaan met arbeider in heftruck die geconcentreerd aan het rijden is. Uitgegeven door Association des Industriels de Belgique. Deel van een reeks affiches over verschillende aspecten van veiligheid op het werk. Naar ontwerp van Wilchar.