Instaprondleiding FERRO NON FERRO: ontdek de geschiedenis van de metaalnijverheid.
Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

© miat

• uitgever | Veiligheidsmuseum Provincie Antwerpen | Antwerpen (stad)
    • tekenaar | Ebinger, Gaston | Antwerpen
  • objectnummer: AF00386
  • objectnaam: affiche
  • opschriften: Hij kreeg een genster in het oog, / waarom deed hij niet als zijn makker. / Provinciebestuur van Antwerpen / Uitgave van het veiligheidsmuseum / plaat n° 17
  • datum: 1946
#glas #papier #hout #2de kwart 20ste eeuw #werken #affiche #arbeidsveiligheid en welzijn #Veiligheidsmuseum Provincie Antwerpen #Ebinger, Gaston

Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

Ingekaderde affiche met als titel: 'Hij kreeg een genster in het oog, waarom deed hij niet als zijn makker'. Met afbeelding van metaalbewerker die een ginster in het oog krijgt en zijn collega die een veiligheidsbril draagt. Uitgegeven door het Veiligheidsmuseum Provincie Antwerpen. Naar een ontwerp van Gaston Ebinger.