Op woensdag 1 mei is het museum gesloten. Donderdag 2 mei blijven de deuren open tot 22 uur voor Late Donderdag.
Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

© miat

• uitgever | Commissariaat-Generaal voor de Bevordering van de Arbeid | Brussel (stad)
    • ontwerper | Linck
  • objectnummer: AF01446
  • objectnaam: affiche
  • opschriften: COMMISSARIAAT-GENERAAL VOOR DE BEVORDERING VAN DE ARBEID / CAMPAGNE / GEVAARLIJKE / STOFFEN EN / PREPARATEN / herken ze / bescherm u
  • datum: 1980
#papier #einde 20ste eeuw #werken #affiche #arbeidsveiligheid en welzijn #Commissariaat-Generaal voor de Bevordering van de Arbeid #Linck

Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

Preventieaffiche met als titel: 'herken ze, bescherm u'. Gericht op het herkennen van de pictogrammen voor gevaarlijke stoffen en preparaten. Uitgegeven door Commissariaat-Generaal voor de Bevordering van de Arbeid. Naar een ontwerp van Linck.