Instaprondleiding FERRO NON FERRO: ontdek de geschiedenis van de metaalnijverheid.
Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

© miat

• onbekend
  • objectnummer: AF00061-001
  • objectnaam: affiche
  • opschriften: HET UUR VOORZICHTIG TE ZIJN IS GESLAGEN!! / L'HEURE DE LA PRUDENCE A SONNE!! / Een weinig oplettendheid vermijdt vele ongevallen // ASSOCIATION DES INDUSTRIELS DE BELGIQUE / PRÉVENTION DES ACCIDENTS / PRÉVENIR VAUT MEUX QUE RÉPARER / Ner 1
  • datum: Onbekend
#papier #werken #affiche #arbeidsveiligheid en welzijn #Association des Industriels de Belgique (AIB) vzw

Affiche om de aandacht te vestigen op arbeidsveiligheid

Affiche met als titel: 'Het uur voorzichtig te zijn is geslagen!! Een weinig oplettendheid vermijdt vele ongevallen'. Afbeelding van arbeider aan een prikklok. Uitgegeven door Association des Industriels de Belgique. Deel van een reeks affiches over verschillende aspecten van veiligheid op het werk.