Op 27 en 28 april kan je het museum gratis bezoeken naar aanleiding van Fair Fashion Fest.
Doos waspoeder van het merk Duxon

• fabrikant | Persil nv | Brussel (stad)
  • objectnummer: V26162
  • objectnaam: waspoeder
  • opschriften: DUXON / voor alle fijne was // DUXON / Persil / pour toute lessive fine - voor alle fijne was // Voor zijde, kunststof, / Nylon, beddekens en / wollengoed. / DUXON // DUXON / Gewicht bij het verpakken: 100 gr.
  • datum: 1950/1970
#wonen #karton #3de kwart 20ste eeuw #wassen en strijken #benodigdheden wassen #waspoeder #Persil nv #Duxon

Doos waspoeder van het merk Duxon

Waspoeder van het merk Duxon, te gebruiken voor zijde, kunststof, nylon, beddekens en wollen goed. Geproduceerd door Persil nv. Verpakking van 100 gram. Met Nederlandse en Franse tekst en gebruiksaanwijzing op de zijkant van de doos. Verpakt per twee doosjes in promotieaanbieding.