Op 27 en 28 april kan je het museum gratis bezoeken naar aanleiding van Fair Fashion Fest.
Etalage van antiekhandel J. Parret in Gent

• fotograaf | Panier, Dirk
  • objectnummer: F10396-545
  • objectnaam: foto
  • datum: 2021-uu-uu/2021-uu-uu
#Gent #begin 21ste eeuw #handel en distributie #kleinhandel en retail #Binnenstad (Gent)

Etalage van antiekhandel J. Parret in Gent

Winkel gelegen in Oudburg 52 in Gent. Deze antiekhandel is opgericht in 2005 en is gelegen in de Oudburg, naast het Patershol. De zaak richt zich hoofdzakelijk op de aankoop en verkoop van antiquiteiten en meer in het bijzonder toegepaste kunsten voor 1850. Onder deze laatste vallen alle antieke gebruiksvoorwerpen uit keramiek (faience, majolica, steengoed, porselein, terracotta, …), metaal (zilver, brons, messing, tin, smeedijzer, …), glas, hout, steen,... Daarnaast bieden ze ook oude sculpturen in hout en steen, schilderijen, religieuze objecten en archeologica. Houten pui.