Elke eerste donderdag van de maand is Late Donderdag. Dan blijft het museum open tot 22 uur.
Etalage van een winkel van huisdierenartikelen in Gent

• fotograaf | Panier, Dirk
  • objectnummer: F10396-419
  • objectnaam: foto
  • datum: 2021-uu-uu/2021-uu-uu
#Gent #begin 21ste eeuw #handel en distributie #kleinhandel en retail #Brugse Poort - Rooigem

Etalage van een winkel van huisdierenartikelen in Gent

Winkel gelegen in de Rooigemlaan 2 in Gent. Winkelcentrum ondergebracht in het fabrieksgebouw van voormalige katoenspinnerij en twijnderij UCO Rooigem, gelegen tussen de Rooigemlaan, de Drongensesteenweg en de Kaarderijstraat in Gent. Als gevolg van een reconversieproject in 1999 werden de industriële gebouwen omgevormd tot lofts, winkels en een fitnesscentrum. In speelgoedwinkel DreamLand op het gelijkvloers kan je de typische architectuur van het Manchestergebouw nog goed zien, met gietijzeren kolommen en de troggewelven.