Elke eerste donderdag van de maand is Late Donderdag. Dan blijft het museum open tot 22 uur.
Etalage van Ohne, een winkel van verpakkingsvrije algemene voeding in Gent

• fotograaf | Panier, Dirk
  • objectnummer: F10396-343
  • objectnaam: foto
  • datum: 2021-uu-uu/2021-uu-uu
#Gent #begin 21ste eeuw #voeding #handel en distributie #kleinhandel en retail #Stationsbuurt-Noord

Etalage van Ohne, een winkel van verpakkingsvrije algemene voeding in Gent

Winkel gelegen in de Koningin Elisabethlaan 22 in Gent. Bij OHNE winkel je verpakkingsvrij, biologisch en lokaal. Klanten kopen hier zero waste en maken gebruik van onverpakte en herbruikbare, biologisch afbreekbare producten. Bij OHNE koop je verse, lokale bio groenten en -zuivel. Ruime keuze aan noten & zaden, vleesvervangers, ontbijtproducten, cosmetica en huishoudelijke producten. De klant kan zelf een verpakking meebrengen maar de winkel biedt ook potten, flessen en zakken aan en kan je toch vlot winkelen. OHNE heeft in Gent een tweede vestiging, gelegen in Steendam 68.