Elke eerste donderdag van de maand is Late Donderdag. Dan blijft het museum open tot 22 uur.
Handleiding ter preventie van arbeidsongevallen

© miat

• drukker | Imprimerie du Moniteur Belge | Brussel (stad)
  • objectnummer: D10441
  • objectnaam: document
  • opschriften: MINISTERIE VAN SPOORWEGEN, ZEEWEZEN, POSTERIJEN EN TELEGRAFEN, AMBT DER ELECTRICITEIT / HANDLEIDING / omtrent de voorzorgen die het personeel nemen moet om arbeidsongevallen te voorkomen / 1925 / BRUXELLES / IMPRIMERIE DU MONITEUR BELGE / 40, Rue de Louva
  • datum: 1925/1925
#papier #2de kwart 20ste eeuw #werken #arbeidsveiligheid en welzijn #Imprimerie du Moniteur Belge #Ministerie van Spoorwegen, Zeewezen, Posterijen en Telegrafen, Ambt der Electriciteit

Handleiding ter preventie van arbeidsongevallen

Boekje met als titel: 'Handleiding omtrent de voorzorgen die het personeel nemen moet om arbeidsongevallen te voorkomen'. Bevat aanbevelingen en voorschriften ter preventie van arbeidsongevallen met een focus op de spoorwegen. Uitgeven door het Ministerie van de Spoorwegen, Zeewezen, Posterijen en Telegrafen, Ambt der Electriciteit in 1925. Tekst in het Nederlands en Frans.