Instaprondleiding FERRO NON FERRO: ontdek de geschiedenis van de metaalnijverheid.
Toiletzeep van het merk La Congolaise

• fabrikant | Savonnerie Laurent Frères & Cie | Waterloo
  • objectnummer: V26213
  • objectnaam: zeep
  • opschriften: EEN STUK TOILETZEEP / OEUFS FRAIS / VOOR SLECHTS 2 Fr. / AAN ELKE KOPER VAN 3 STUKKEN ZEEP / La CONGOLAISE / AAN DE SPECIALE PRIJS VAN 26 Fr. DE 3 STUKKEN / alles 28 Fr. // La CONGOLAISE / SAVON EXTRA - FIN / N° 1770 // 96 Gr. AG // 13 Fr.
  • datum: 1950/1970
#wonen #papier #3de kwart 20ste eeuw #verzorgen #lichaamshygiëne #zeep #Savonnerie Laurent Frères & Cie #La Congolaise

Toiletzeep van het merk La Congolaise

Harde zeep van het merk La Congolaise, type n° 1770. Geproduceerd door Savonnerie Laurent Frères & Cie. Speciale aanbieding met 3 stuks van 96 gram voor de prijs van 28 Belgische frank. Zeep met verse eieren. In originele papieren verpakking. Met tekst in het Nederlands en het Frans.