Instaprondleiding FERRO NON FERRO: ontdek de geschiedenis van de metaalnijverheid.

DENK MET ONS MEE!

03/06/2022

Achter de muren van onze bruisende fabriek bevinden zich de kantoren van de museummedewerkers. En daar wordt rond de vergadertafels momenteel druk gewerkt aan de beleidsnota. In dat plan staat niet alleen onze missie en visie (fjoew, alweer grote woorden ...), maar schrijven we ook heel concrete projecten en acties voor de komende jaren neer. Er breekt een boeiende tijd aan van plannen smeden, ambities op scherp zetten en … partners en publiek bevragen!

Als buur, bezoeker, maker of cultuurliefhebber heb je ongetwijfeld ook je mening over het Industriemuseum. Doe ons een groot plezier en vul tegen ten laatste 4 juli 2022 onderstaande vragenlijst (onder de afbeelding) in.

En zoals het met echte enquêtes gaat kan je iets winnen: een huisgemaakte vlaggenlijn van het Industriemuseum - want we zien de toekomst feestelijk tegemoet! De enquête bestaat uit tien vragen en neemt dus hooguit tien minuutjes van je tijd.

DENK MET ONS MEE! - ENQUÊTE