Elke eerste donderdag van de maand is Late Donderdag. Dan blijft het museum open tot 22 uur.

GEZOCHT // JOBSTUDENT ONTHAAL

09/06/2023

Zin om deze zomer te werken in een bruisende museumomgeving? Grijp dan nu je kans, want wij zijn op zoek naar een onthaalmedewerker! We zoeken iemand die ons team kan komen versterken van 03 juli t.e.m. 04 augustus. Zie je dat wel zitten, lees dan vooral verder!

Zo ziet jouw takenpakket eruit:

Onthaal
• Je verzorgt het onthaal van individuele bezoekers en groepen en neemt hierbij een klantgerichte houding aan. Je informeert, helpt en begeleidt het publiek, en maakt hen wegwijs in het museum.

• Je bent een herkenbaar en klantvriendelijk aanspreekpunt voor het publiek.

• Je bent meertalig en kan de bezoekers van het museum correct informeren in het Nederlands, Engels en Frans. Dit kan zowel persoonlijk, telefonisch alsook via e-mail zijn.

• Samenwerken typeert jouw persoonlijkheid. Je bent collegiaal en verzorgt de informatie-doorstroming naar de teamleider en je collega’s. Dit zijn publiekmedewerkers, communicatiemedewerkers, baliemedewerkers, publiekassistenten en erfgoedbewakers.

• Met de nodige kalmte neem je het evacuatieplan op om de veiligheid van het publiek in noodsituaties te garanderen.

• Je bent flexibel ingesteld en sluit aan bij het permanentiesysteem voor de balie. Je bent daarbij bereid om 1 weekend op 2 te werken. Je werkt ook op feestdagen in een beurtrolsysteem.

Beheer balie en museumshop
• Je beheert de kassa aan de balie (correct afrekenen van de toegangsgelden en ticketregistratie) alsook deze van de museumshop.

• Bijdragen aan de aantrekkelijkheid van de museumshop spreekt je aan. Het aanvullen en ordenen van de folders op balie en infokasten is daarbij een evidentie.

• Het logistieke beheer van de balie, de museumshop en de vestiaire valt eveneens onder jouw verantwoordelijkheid.

Overtuigd dat deze vakantiejob jou op het lijf geschreven is? Stuur dan als de bliksem een mailtje naar Kurt Waegeman. (kurt.waegeman@stad.gent) Graag ten laatste vrijdag 19/06.