Instaprondleiding FERRO NON FERRO: ontdek de geschiedenis van de metaalnijverheid.

INSTAPRONDLEIDING OVER MENSEN EN MACHINES

16/04/2023 13:30 - 15:00

meer info

Wanneer: zondag 16 april 2023

Uur: van 13.30 tot 15 uur

Waar: Industriemuseum

Voor wie: iedereen

Prijs:

> standaardtarief: museumtoegang + 5 euro

> Vriendentarief (10% korting): gratis museumtoegang + 4,5 euro

> UiTPAS Gent met kansentarief (80% korting): museumtoegang aan kansentarief + 1 euro

Reserveren: noodzakelijk, koop je ticket(s) vooraf via de online ticketshop

Toegankelijkheid

Taalicoon 2

Deze activiteit heeft taalicoon 3: je begrijpt vrij veel Nederlands en kan ook iets vertellen. Meer info op www.taaliconen.be.